Thursday, January 15, 2009

view from the top

kemasik, again. tempat nie mmg selalu sgt dh aku g, tp so far x penah boring lg aku shoot kt sini. dis time around, aku g ngan mamat film slr, azmi. kawan aku ni pakai yashica antik zaman lampau, hehe. b4 dis aku slalu main area2 pantai jer, tup2 kali ni azmi ni ajak aku panjat bukit batu kt tgh2 kemasik ni. cuak beb....

view dr atas nie mmg menenangkan. aku sempat shoot mamat ni tgh mancing ikan. camner dier perasan aku ader kt atas pun aku xtau. aku raser aku dh abes stealth dh kt atas bukit tu.

aku pun x dpt lamer dok kat atas ni. dlm 1/2 jam jer pastu start ujan. xper, nxt time bley g lg.
mlm sabtu ni flight aku kol 9 to abu dhabi. doa2 aku selamat pegi n balik. apart from shooting for the assignment, i'll make sure i cud find sum time visiting places n capturing wonderful images!! CHEEEEEERRRRSSSSS!!!!

No comments:

Followers

About Me

frame n shoot, n i shoot everything.